Gastenboek
Laat hieronder een bericht achter in ons gastenboek!
Hallo allemaal,
Wat ontzettend leuk om nog even wat filmpjes hier op de website te kunnen zien. Ik ben helaas geen deel meer van het koor, maar het brengt absoluut hele goede herinneringen naar boven. Heel veel plezier met zingen.
Wiebe.